dilluns, 9 de desembre del 2013

Jaume Sanllorente:
1. On vas néixer? Vaig néixer a Barcelona.
2.Quin any vas néixer? Vaig néixer el 9 de Juliol l’any 1976.
3. On et vas llicenciar? Em vaig llicenciar al Periodisme de la Universitat Ramon Llull.
4. Què vas estudiar? Vaig estudiar a l’Institut d’estudis de les nacions Unides a India.
5. Quin tipus de cursos has realitzat en la teva vida? Vaig realitzar el curs per personal paramedic especialitzat en lepra a l’Institut Fontilles (Alicant).
6.On vas traslladar a finalitzar la teva carrera? Em vaig traslladar a Londres.
7.Per que? per residir un any i allà, i vaig treballar en diferents mitjans de comunicació com Barcelona TV, o com a Ràdio
8. En què vas ser delegat a Catalunya? Vaig ser delegat de la revista Comerç Exterior.
9. Quantes vegades has viatjat a Bombai? He viatjat 5 vegades.
10. Es veritat que ets el jefe de de la agencia de noticies Mumbai Action? Si.
11. De qué ets onege? Sóc onege de Somriures de Bombai/Mumbai Smiles, que jo vaig fundar l'any 2005 .
12. De qué va morir la teva mare? Va morir de càncer.
13. Com es diu la teva mare? Mercé Trepat
14. Com es diu el teu pare? Isidro Sanllorente
15. Quants premis has conseguit? He conseguit al llarg de la meva vida 4 premis.
16. Pots dir un o dos? Si, vaig guanyar el premi de Axuda l'any 2007,el premi del Tern Galván als Valors Humans
17. A quantes persones vas començar a salvar? Vaig començar a salvar 40 persones.
18. A quantes persones estas salvant ara? I ara a més de 5.000 persones.

19. Que vas fer per crear una ONEGE? Vaig tenir que vendre el meu pis, i d'allá vaig crear la ONEGE.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada